Door op 19 september 2015

Workshops – Doe je ook mee!

Op zaterdag 10 oktober aanstaande wordt in Amsterdam het tweede Opleidingsfestival georganiseerd. Een festival  met workshops voor leden die al actief zijn in een afdeling maar vooral ook voor leden die meer willen weten over de PvdA.

Bekijk hier het overzicht (pdf) van de workshops waaruit je kunt kiezen.  We organiseren op deze dag 30 verschillende workshops, dus er is voor ieder wat wils! Heb je je keuze gemaakt? Vul deze keuze in en klik op de volgende link van het aanmeldsysteem om je aan te melden Aanmelden is mogelijk tot 1 oktober

Rode taxiVervoer naar Amsterdam wordt gezamenlijk geregeld door Anneke Lagendijk. Wil je je aanmelden om mee te rijden stuur dan een mailtje naar Anneke!

Doe mee JpgMeer informatie over het
totale programma
vind je op de website

Uiterlijk 5 oktober ontvang je van ons een bevestiging van je aanmelding en meer informatie over de sessie waar jij aan deelneemt. We hopen je te zien op 10 oktober!
Heb je nog vragen of kom je er niet uit met het aanmeldformulier,
stuur dan gerust een mail naar opleidingen@pvda.nl.

Met vriendelijke groet,
Namens het team opleidingen,
Hannet Johannes Lisanne Oudshoorn

PS: Door de dag te organiseren in Amsterdam, maken we het voor
deelnemers ook mogelijk aan te sluiten bij de actie van Young&United van de FNV:

Op je 18e ben je volwassen, je mag trouwen, stemmen en je moet een eigen zorgverzekering afsluiten. Maar tot je 23e ontvang je als jongvolwassene nog wel een ‘jeugdloon’, soms minder dan de helft van het normale minimum loon. Dat kan toch niet? Dankzij de acties van Young & United, een beweging van werkende jongeren, is er verandering op komst. Meer dan 130.000 keer werd de petitie ondertekend. Er is een Kamermeerderheid voor het substantieel verlagen van de leeftijdsgrens. Maar Young & United is er nog niet en daarom is een laatste zet nodig: op 10 oktober vindt er een grote demonstratie plaats in Amsterdam.

Meer informatie over de actie voor het jeugdloon is hier te vinden.