Door op 20 augustus 2015

Vrijwilligers gevraagd…

Doe mee en help als vrijwilliger! Je bent enthousiast en wilt graag aan de slag omdat je het politieke werk in onze gemeente belangrijk vindt en je onze uitgangspunten ondersteunt. Zelfs als je maar een paar minuten de tijd hebt kun je het verschil met ons maken.

Bekijk hieronder al onze vacatures. Zie je iets dat je aanspreekt meld je aan via: Anneke Lagendijk. E-mail: hellevoetsluis@pvda.nl Telefoon: 0181-315871
il je in het algemeen meer informatie over actief worden of wil je iets doen dat niet in ons overzicht staat, mail of bel dan met Anneke voor een persoonlijke afspraaTwitter 150-2k over wat er allemaal te doen is en wat jij zou willen doen.

Ik voer online campagne  – Volg ons op Twitter Facebook 100
en retweet onze berichten. En like ons facebook account  Zo ben je altijd op de hoogte van onze activiteiten.

Ik doe mee met PvdA in de buurt – Je bent enthousiast en houdt ervan om een praatje te maken. Je bent het gezicht van de PvdA en kunt vooral goed luisteren. Je inventariseert wat mensen vinden van hun buurt en wat de politiek zou moeten veranderen. Je bent een belangrijke schakel in de buurt.

Telefoon 100Ik doe mee met het bel team –  Je vindt het leuk om leden te bellen en te enthousiasmeren. Je bent communicatief vaardig en je bent periodiek een aantal uren beschikbaar. Als beller help je ons onder meer met het inplannen van vrijwilligers en het verwelkomen van nieuwe leden. Kortom: je zit in het hart van onze afdeling! We bellen gezamenlijk en je krijgt eventueel gemaakte belkosten natuurlijk vergoed.

Ik maak foto’s en video’s – Je bent fotograaf of handig met je videocamera. Je bent aanwezig bij verschillende PvdA activiteiten of gaat mee met onze raadsleden. Je legt de activiteiten vast op foto of video. Je hebt gevoel voor het vastleggen van de juiste sfeer en beeld. Je beschikt over je eigen apparatuur en werkt zelfstandig.

Ik deel flyers uit in de buurt – Je gaat met een groep PvdA-ers de straat op om geïnteresseerden een roos of flyer te geven. Door de gesprekken die je kort voert ben je de ogen en oren van de partij.

Ik help met het organiseren van activiteiten en wijkacties – Je bent een kei in het organiseren en bewaken van de wijkacties, je bent een planner en uitvoerder. En je laat niets aan het toeval over. In deze functie help je om verschillende activiteiten, bijeenkomsten en PvdA in de buurt te plannen, uit te voeren en je zorgt ervoor dat na elke actie er een opvolging plaatsvindt.

Ombudsteam 200 pixelsIk word lid van het Ombudsteam – Je kunt goed luisteren, de rode draad uit verschillende signalen onderscheiden en je staat stevig in je schoenen. Dan ben je een belangrijke schakel in ons Ombudsteam. Het betekent dat je klaar staat voor mensen met diverse problemen. Jij helpt hen op weg wanneer het bijvoorbeeld niet lukt bij de juiste instantie aan te kloppen.

Rode taxiIk word chauffeur – Je hebt je rijbewijs en een auto en je wilt graag helpen bij activiteiten. Je bent stipt en een cruciale schakel om b.v. ouderen naar PvdA activiteiten in Hellevoetsluis en de regio te vervoeren. Uiteraard worden de brandstof kosten vergoed.