Door Webmaster op 31 augustus 2016

Van start met het nieuwe seizoen…

Op de eerste bestuursvergadering van het nieuwe seizoen viel genoeg te bepraten. Er staan verkiezingen voor de deur en natuurlijk betrekken wij onze leden en belangstellenden graag weer bij de besluitvorming over het verkiezingsprogramma…

De fusie tussen de afdelingen Hellevoetsluis, Brielle en Westvoorne krijgt steeds meer ‘smoel’. De samenwerking is uitstekend en het samenwerken in een grotere groep werkt inspirerend.

Er werd o.a. gesproken over het traject naar de landelijke verkiezingen. Het verkiezingsprogramma zal door het bestuur grondig doorgenomen worden waarna er onderdelen uitgelicht worden waar we graag weer een thema-avond over zullen beleggen. Iedereen die op de thema-avond van 14 september 2015 geweest is, weet nog hoe prettig (en soms heftig) er aan de afzonderlijke ‘thema tafels’ gediscussieerd werd en hoe nuttig de conclusies waren!

Levendige discussies op de thema-avond in september 2015...

Levendige discussies op de thema-avond in 2015…

Verder is de campagne richting de verkiezingen in grote lijnen doorgenomen en dat betekent voor alle vrijwilligers natuurlijk Werk aan de Winkel! Ideeën en toezeggingen om te helpen bij deze klus zijn van harte welkom!

Het nieuws over Andranik*,  een jongen van 9 jaar, die ons land uitgezet dreigt te worden, heeft natuurlijk onze volle aandacht. Samen met de fracties van D66, GroenLinks en het CDA, is er een gesprek aangevraagd met de burgemeester. Ook de Hellevoetse taekwondo- en hapkido vereniging en basisschool t Schrijverke spannen zich in om Andranik gewoon in Hellevoetsluis te houden. Er loopt nog een hoger beroep waarvan de besluitvorming afgewacht wordt maar wees ervan overtuigd dat PvdA, D66, GroenLinks en het CDA de vinger aan de pols zullen houden!

* Bron: Algemeen Dagblad