Door Regina Roggeveen op 19 mei 2017

U bent van harte welkom!!!

De vereniging Onderdak Westvoorne houdt op 22 mei a.s. haar jaarvergadering. Met de afnemende beschikbaarheid van gas en waarschijnlijke sterke prijsstijgingen van  energie zal het gebruik van warmtepompen snel toenemen…

Op verzoek van de heer Lex Mooiweer
plaatsen wij onderstaande oproep graag op onze website.
Regina Roggeveen

Geachte lezer,

De vereniging Onderdak Westvoorne houdt op 22 mei a.s. haar jaarvergadering van 19.30-20.15 uur; zaal open 19:00 uur.

Na de pauze zal de firma SAMAN uit Zierikzee een presentatie geven over de toepassing van warmtepompen (wat doen ze, waar en hoe toegepast, hoe dragen ze bij aan een duurzame wereld, wat zijn mogelijke nadelen etc.).

De firma SAMAN heeft deze presentatie al meerdere malen in Zeeland verzorgd, naar verluidt met zeer veel succes.

Hoewel nu nog niet veel toegepast, mag verwacht worden dat met afnemende beschikbaarheid van gas en waarschijnlijke sterke prijsstijgingen van  energie, het gebruik van warmtepompen snel zal toenemen. Met name ook doordat bij eigen E- opwekking dit het prijs-gunstigst in het eigen huis kan worden toegepast.

Vanzelfsprekend bent u op deze presentatie bijzonder welkom op 22 mei in het gebouw ‘de Man’ aan de Burgemeester Letteweg 30, Oostvoorne. De presentatie begint om 20.30 uur direct na de pauze waarmee de ALV afgesloten wordt.

Tot ziens op de ALV én/of  de Presentatie,

met een vriendelijke groet,
Sjoerd Haagsma, voorzitter vOW.