Door Webmaster op 6 november 2015

Tweets Algemene Beschouwingen

Als webmaster volg ik alle berichten over de Algemene Beschouwingen natuurlijk op de voet! De trouwste twitteraars binnen onze gelederen zijn Agnes Oosterboer en Daan Dankaart.

In onderstaand overzicht komt Agnes wat minder vaak aan het woord maar… ze attendeert wel, heel terecht, op de motie over het Kindpakket die aangenomen is! Hieronder wat tweets van ons tweetal, verder heeft Kees Jurgens gereageerd op de tekst van de Algemene Beschouwingen en ook die reactie is het lezen waard!

Agnes 220x170-2Agnes Oosterboer
15 uur ·
Yeahhhh motie kindpakket net aangenomen door de gemeenteraad. Dit pakket bied ruime mogelijkheden om kinderen in armoede te ondersteunen. ‪#‎trotsopmijnmotie.

Daan 220x170Daan Dankaart
15 uur · Twitter ·
Motie Kindpakket op initiatief van ‪#‎PvdA nu aangenomen door raad, met tegenstemmen van ‪#‎VVD

15 uur · Twitter ·
Wethouder Hofman ‪#‎Hellevoetsluis geeft toe dat gemeente onvoldoende gedaan heeft aan in dienst nemen mensen met beperking. Werk aan de winkel

16 uur · Twitter ·

Wethouder den Brok: OBS Wateringe Bremstraat gaat sluiten. Peter Schop IBH en ‪#‎PvdA geven aan dit beleid niet te steunen. Het zal toch niet?

Agnes Oosterboer
18 u18 uur geleden
Wateringe moet sluiten zegt wethouder, @ptrschp geeft aan niet akkoord hiermee te gaan, net als #PvdA #Hellevoetsluis

16 uur · Twitter ·
Fractievoorzitter Kap IBH wil nu referendum over AZC en vluchtelingenopvang. Neemt daarmee nu afstand van de onlangs unaniem aangenomen raadsmotie?

17 uur · Twitter ·
IBH raadslid J. de Jongh reageert als door een wesp gestoken als zij eraan herinnerd wordt dat zij als wethouder was VOOR verhoging OZB.

18 uur · Twitter ·
Motie Kindpakket op initiatief van ‪#‎PvdA Hellevoetsluis overgenomen door college . Goed voor de kinderen die in armoede leven.

19 uur · Twitter ·
Verfrissend hoe open en transparant wethouder vd Velde reageert in zijn beantwoording van vragen begrotingsraad ‪#‎Hellevoetsluis , leerwaardig.

22 uur · Twitter ·
VVD blijft toch VVD: bescherming van hen die wel zelf kunnen rooien, maar laten vallen hen die dat niet kunnen (kwijtschelding).

Webmaster Ledenadministratie

Meer over Webmaster