Door op 9 november 2014

Ook U ben van harte welkom!

Alle leden zijn op 22 november van harte welkom in Utrecht voor een nuttige en inspirerende dag, die geopend wordt door partijvoorzitter Hans Spekman. Er kan ingeschreven worden voor de Campagne Academie of voor het Ombudscongres.

De verkiezingen staan voor de deur. Op 18 maart 2015 kiezen we de toekomst van de provincies, de waterschappen én van Nederland. Daarnaast gebeurt er op dit moment veel in de vereniging. Afdelingen geven hun permanente campagne opnieuw vorm en zijn onder andere bezig met het opzetten of verbeteren van het lokale ombudswerk.

Reden voor ons om op 22 november aanstaande een Campagne Academie en Ombudscongres te organiseren. Graag willen we je uitnodigen deze dag er bij te zijn!

Campagne academieOnderaan deze mail vind je meer informatie en de link om je aan te melden.

We organiseren deze dag op het:
MBO Utrecht
Australiëlaan 23

En wel van 10:00 tot 16:30 uur.

Graag tot ziens op 22 november!

Hartelijke groet,
Hannet Johannes – Opleidingen
Hester Assen – Campagne

Ombudscongres
Het Ombudscongres is de plek waar je er achterkomt of het ombudswerk iets voor jou of jouw afdeling is. Al bestaande ombudsteams kunnen deze dag hun kennis vergroten. We organiseren deze dag trainingen over gesprekstechnieken en over het bereiken van de pers en zijn er inhoudelijke verdiepingssessies met de Kamerleden over o.a. de UWV, WMO, mantelzorg en schuldhulpverlening.

Klik hier voor meer informatie en om je aan te melden en voor het ombudscongres.

Campagne Academie
Gelijktijdig organiseren we ook een campagne academie voor iedereen die actief mee gaat doen in de komende campagnes. Na een introdoor onze landelijk campagne manager Pieter Paul Slikker maken we groepen per provincie en kijken we dan samen verder naar de gewestelijke campagnes, maken we de plannen die er liggen nog beter en zijn er verdiepingssessies.

Klik hier voor meer informatie en om je aan te melden voor de Campagne Academie.