Door Webmaster op 18 november 2015

Wateringe moet blijven…

OBS De Wateringe sluiten? Nee, toch? Op 25 november organiseren wij een bijeenkomst over de toekomst van Openbare Basisschool de Wateringe…

Zoals in de krant al te lezen was wil het college OBS De Wateringe definitief sluiten.

Wij (de PvdA Hellevoetsluis dus) vinden dit onacceptabel en wij zijn hierin tot op heden steeds gesteund door Inwoners Belang Hellevoetsluis. Wij vinden dat deze wijk (Noord-West) niet zomaar zonder een volwaardige basisschool kan.

Wateringe 250Daarom organiseren wij op woensdag 25 november een bijeenkomst met ouders en buurtbewoners waarvoor ook leerkrachten, schoolbestuur, college en raadsleden  worden uitgenodigd, om een signaal af te geven dat dit niet door de beugel kan en dat ook u het belangrijk vind dat er een basisschool in de wijk blijft.

Samen sterker 250

Kom in grote getalen.
Samen zijn we sterk !!!
Laat u stem horen !!!

Locatie:  Kerk aan de Ring
Datum:  woensdag 25 november
Tijd:       20:00 tot 22:00 uur, inloop vanaf 19:30

Vanuit de PvdA zullen aanwezig zijn:
Jan Schuurman Hess, voorzitter van de Verenigde Zelfstandige Dorpsscholen, uit Kats, Zeeland
Henk Joosten, onze fractievoorzitter
Agnes Oosterboer en Daan Dankaart, beide actief als raadscommissieleden Zorg-Welzijn-Onderwijs voor ons aller PvdA

De eerste flyers, die volgende week overal in de wijk bij de Wateringe verspreid zullen worden, worden uitgedeeld.

De eerste flyers, die volgende week overal in de wijk bij de Wateringe verspreid zullen worden, worden bij de Plusmarkt aan de Moriaanseweg uitgedeeld.

Klik hier om naar het artikel in Groot Hellevoet over de Wateringe te gaan!
Klik hier om naar het tweede artikel in Groot Hellevoet te gaan!
Klik hier om naar het artikel in de Hellevoetse Post over de Wateringe te gaan!
Klik hier om naar het artikel in het AD (Voorne Putten) van 23 nov. te gaan.