Door Webmaster op 11 november 2015

Ledenvergadering…

10 november 2015 – Onze nieuwe bestuursleden kunnen aan de slag en het concept fusie document gaf veel gespreksstof! Hebt u ook ideeën over de fusie? Laat het ons weten!!!

Onze voorzitter Hanneke mocht een redelijk aantal bezoekers welkom heten. Een bijzonder woord van welkom was er voor de Westvoornse en de Brielse vertegenwoordigers Jeroen Merkx en Bert van Ravenhorst. De reden dat deze twee heren afgereisd waren naar Hellevoetsluis was agendapunt 6, het concept fusie document.

BloemetjeMaar eerst ‘deden’ we punt 3: De benoeming van twee nieuwe bestuursleden. Annemieke Peusken en Jeroen Wagenaar hebben er zin in en daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

Voor het gesprek over de fusie tussen de drie PvdA afdelingen Hellevoetsluis, Westvoorne en Brielle, werden de aanwezigen over twee ‘praat-tafels’ verdeeld waarna de discussie los kon barsten. De voor- en nadelen werden genoteerd en daar gaan we mee aan de slag.

Wie er niet was maar wel een mening heeft over de fusie: Laat het ons weten!
We nemen alle meningen graag mee in de discussie.

De volgende bijeenkomst is geen vergadering maar een Kerstborrel.
Schrijf de datum, 16 december, alvast in de agenda’s!

Klaar voor de start van de vergadering...

Klaar voor de start van de vergadering…

Jeroen en Annemieke zijn nu officieel bestuurslid. En ze hebben er zin in!

Iedereen deed goed mee, vooral het concept fusie document maakte de tongen meer dan los!

Het bestuur - voorzitter Hanneke, secretaris Anneke en webmaster Truus. Rob ontbreekt op deze foto omdat hij moest werken.

Het bestuur – voorzitter Hanneke, secretaris Anneke en webmaster Truus. Rob ontbreekt op deze foto omdat hij moest werken. En daar komen Annemieke en Jeroen nu, als zeer welkome aanvulling, bij!

Webmaster Ledenadministratie Lid campagneteam

Meer over Webmaster