Keek op de Week- 25 oktober…

25 oktober 2018

De week waarin de Vader van het poldermodel ons ontviel en de week waarin de ledenvergadering nieuwe ideeën opleverde, bleek een bijzondere week. Niet alleen door de drukte in het politieke landschap maar ook in de privésfeer.

De week van…
Karel winkels…

Laat ik beginnen met mijn lieve vrouw. Die moest meteen via de huisarts naar het ziekenhuis. Er is iets met je hart zei die laatste. Nou dan schrik je je een ongeluk. Hopelijk valt het mee. Er moeten nog onderzoeken gedaan worden maar ze mocht na een nachtje aan de hartbewaking weer naar huis. Met nog meer medicijnen. Hopelijk helpen deze.

En dan overlijdt ONZE Wim Kok. Hij was een bijzondere man en heeft veel bereikt door te praten in plaats van ruzie te zoeken. Dat was nieuw in de vaderlandse politiek. Wij wensen zijn familie veel sterkte in de komende periode.

Dit is ook de week dat er gedoe was over het wel of niet kappen van een boom in de Veste. Maar ook van de ongevaarlijke hoogovenslakken die weer gevaarlijk werden.

De ledenvergadering leverde een nieuwe voorzitter op.
Ik wens hem veel succes en wijsheid toe.

Ook was er de meneer van het RODE NEST die ons kwam uitleggen hoe wij, nog meer, in contact kunnen komen met onze leden maar ook met de niet leden. Het was weer een leerzame week.

Op naar de volgende.