Door op 2 februari 2014

Hans Spekman in Hellevoetsluis…

Partij van de Arbeid-voorzitter Hans Spekman bezoekt zaterdag 8 februari Hellevoetsluis. Vanaf 15 uur gaat hij, samen met vrijwilligers van de PvdA-Hellevoetsluis en omstreken, in gesprek met het winkelende publiek op de weekmarkt in de Struytse Hoeck.

Een mooie gelegenheid om uit de eerste hand te horen voor welke dilemma’s deze partij staat en hoe de PvdA daarin het verschil maakt voor de werkenden en voor hen die het met minder moeten doen.

Henk Joosten“In Hellevoetsluis staan we voor een sterke samenleving, met de narduk op samen”, zegt PvdA-lijsttrekker Henk Joosten. “We moeten voorkomen dat kwetsbare groepen het slachtoffer worden van de crisis. Daar moeten we samen voor zorgen. Dat doen we via scholing, stageplaatsen, behoud van arbeidsplaatsen en het promoten van maatschappelijk ondernemen.”

Na het bezoek aan de markt brengt Hans Spekman van 16 tot 17 uur een bezoek aan de bewoners, medewerkers, vrijwilligers en mantelzorgers van verzorgingshuis Voornesteyn. Ook belangstellenden zijn daarbij van harte welkom in de foyer van dit huis, waarvan betrokkenen de laatste maanden in actie kwamen tegen sluiting door zorginstelling Careyn.

Ook daar zal Hans Spekman ruimschoots de tijd nemen om de visie van de PvdA over de zorg uit te leggen, en met de mensen in gesprek te gaan.

Bij dit bezoek wordt Hans Spekman vergezeld door PvdA vrijwilligers waaronder de meeste Hellevoetse PvdA raadsleden en kandidaat raadsleden, ook hen kunt u dan natuurlijk aan de tand voeren over hun beleid en plannen.