Door op 16 oktober 2013

De kandidatenlijst is compleet…

Hierbij presenteren wij u met trots de (concept) kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014. Trots omdat wij van mening zijn, dat zich ruim voldoende goede kandidaten aangemeld hebben zodat het mogelijk is geweest daar een evenwichtige en toekomstbestendige lijst uit samen te stellen.

Aan bestuur en leden van de PvdA van de afdeling Hellevoetsluis,

1-     Hennie Wiersma – den Dulk

18-  Hanneke Dijkman – Auer

19-  Daphne de Vos

20-  Aart Tijhof

Trots omdat wij van mening zijn, dat zich ruim voldoende goede kandidaten aangemeld hebben zodat het mogelijk is geweest daar een evenwichtige en toekomstbestendige lijst uit samen te stellen. Jammer genoeg konden wij niet alle persoonlijke ambities waarmaken. Veel kandidaten hebben een ‘zorg’ achtergrond waardoor kandidaten zich wellicht op nieuwe beleidsvelden moeten oriënteren. Bijna alle kandidaten hebben aangegeven op meerdere plekken en functies inzetbaar te zijn. Een kandidaat heeft tijdens de interviews aangeven bij nader inzien om persoonlijke redenen op een onverkiesbare plaats te willen staan maar is indien nodig wel beschikbaar. Verdere beoordeling van deze kandidaat is achterwege gebleven.

Op de eerste 3 plaatsen zien wij het lijsttrekkers team die, met elkaar en met ondersteuning van de overige leden, in de komende maanden het verschil moeten zien te maken tussen de landelijke trends en het lokale stemgedrag.

De kandidaatstellingscommissie.

Paul van de Meeberg
Hanneke  Dijkman
Frans Riedijk

Heel binnenkort wordt de uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering verstuurd. Deze vergadering is op 28 oktober in de foyer van KDO-Sport aan de Plataanlaan nummer 4. Schrijf deze datum alvast in uw agenda!