Door op 11 januari 2017

Buurtbezoek Wittens Hoeck

Deze keer gaan wij op bezoek in de Hellevoetse buurt de WittensHoeck, rondom de Korenschoof. Tot 17 januari kunt u hier ook de enquête online invullen.

Roos 125x125Van 10 tot 13 januari gaan onze vrijwilligers weer de buurt in, deze keer in de Wittens Hoeck, rondom de Korenschoof.

Roos JS 250 pixelsMet de welbekende roos in de hand bezoeken wij de bewoners en vragen we hen onder meer hoe zij hun buurt ervaren en wat zij van de lokale politiek verwachten. Vanaf donderdag kan deze enquête ook worden ingevuld op onze website.

Mocht u onze vrijwilligers niet hebben gesproken, maar uw mening toch te kennen wilt geven, dan kunt u de enquête ook invullen door hier te klikken.

Het afgelopen jaar werd Hellevoetsluis een paar keer opgeschrikt door daden van zware criminaliteit waarbij doden te betreuren waren: brandstichting van een woning en een schietpartij. Behalve onze standaard vragen over uw buurt willen wij u deze keer dan ook graag van u vernemen of u denkt dat dit toevallige incidenten zijn, dan wel een meer structureel karakter heeft.

Vanaf 24 januari worden de resultaten van dit onderzoek aan de bewoners teruggekoppeld.