Door Daan Dankaart op 21 november 2016

Buurtbezoek Hooghen Hoeck

Deze keer gaan wij op bezoek in de Hellevoetse buurt de Hooghen Hoeck, rondom de Esdoornlaan. U kunt hier ook de enquête online invullen.

Roos 125x125Op 23 en 24 november gaan onze vrijwilligers weer de buurt in, deze keer in de Hooghen Hoeck, rondom de Esdoornlaan.

Roos JS 250 pixelsMet de welbekende roos in de hand bezoeken wij de bewoners en vragen we hen onder meer hoe zij hun buurt ervaren en wat zij van de lokale politiek verwachten. Vanaf donderdag kan deze enquête ook worden ingevuld op onze website.

Mocht u onze vrijwilligers niet hebben gesproken, maar uw mening toch te kennen wilt geven, dan kunt u de enquête ook invullen door hier te klikken.

Al langer zet de PvdA Hellevoetsluis zich in voor kinderen die het niet vanzelf komt aanwaaien. Vorige jaar dienden wij een motie “Kindpakket” in; de gemeente is nu bezig dat uit te werken. Tegelijk wordt het minimabeleid nu herzien. Dus een prima moment om hier extra aandacht aan te geven. Behalve naar het wel en wee in de buurt, zullen wij deze keer ook nader stilstaan bij kinderen die in armoede opgroeien.Keklik

Ook landelijk voert de PvdA actie onder de titel “Ieder kind telt mee”, en kamerlid Keklik Yucel schreef hier een prima artikel over, dat u hier kunt lezen. Behalve tijdens ons buurtbezoek, kunt u deze actie ook ondersteunen door op Ieder kind telt mee te klikken.

Vanaf 6 december worden de resultaten van dit onderzoek aan de bewoners teruggekoppeld.

Daan Dankaart

Bestuurslid Campagnecoördinator Ombudsteam Vertegenwoordiger Samenwerkende afdelingen Voorne-Putten (Brielle, Hellevoetsluis, Nissewaard en Westvoorne) in Politieke Ledenraad en Verenigingsraad Klik hier om naar de Facebookpagina van Daan te gaan…

Meer over Daan Dankaart