Door op 8 oktober 2013

Bestuurs-Schakel 7 oktober …

Altijd wat.
Niet alleen in de afgelopen tijd is er altijd wat, maar dit komt veel voor.

IBHduck

Zo zie je dat het in de huidige lokale coalitie de scheuren breder worden en dat het tijd wordt voor verkiezingen.

Ja, ook het afhaken van bestuursleden komt bij ons voor, wat natuurlijk wel jammer is, want de bijdrage die moet nu door anderen geleverd gaan worden; want je wilt toch op het zelfde niveau doorgaan. Ook jammer is dat de bijeenkomst tussen fractie en bestuur geen doorgang kon vinden, te weinig mensen die mee konden werken aan een goede bijeenkomst. We konden zelfs door omstandigheden niet voldoen aan een canvas afspraak, zelfs dit komt bij ons voor.

2Wat  positief was de Queetz- avond die echt leuk werd ingevuld, ondanks dat er maar een twintigtal mensen op af kwamen. We proberen alle zaken voor de ALV voor elkaar te krijgen maar of we de deadline halen kunnen we helaas niet beloven. De gesprekken met kandidaten voor de lijst zijn achter de rug, half oktober zullen zij de uitslag krijgen, en in de ALV zal de lijst dan definitief vastgesteld gaan worden.

Ook moeilijke tijden voor de ploeg in Den Haag, ook daar is er wel altijd wat. NaamloosZo worden de financiële beschouwingen weer verzet omdat de overleggen tussen het kabinet en de oppositie nog volop bezig zijn. Daar zal het ook wel gaan waaien, maar dat hoort bij de tijd van het jaar; de herfst zal niet alleen maar zacht blijven.

DuckSmashingPCDat er altijd wel wat is blijkt ook uit mijn pc, want deze moet na dit artikeltje even terug naar de reparateur.

Na het afhaken van leden, veelal veroorzaakt door landelijke zaken, komen er gelukkig ook nieuwe bij die onze ideeën ondersteunen en uit willen dragen.

Zo zie je dat er binnen dit artikel altijd wel wat gebeurt, en dat dit ook altijd wel zo zal blijven.