Door Webmaster op 28 december 2013

Agnes te gast bij Radio Voorne…

Op zaterdag 28 december was Agnes (Oosterboer), samen met Rob Slavenburg, te gast bij Radio Voorne. Elke zaterdagochtend is er, o.l.v. Leo Blok en Theo van Amersfoort, een politiek programma waarin de plannen voor 2014 over het voetlicht gebracht worden.

Logo radio voorne

Agnes, die op 6 december 2012 haar TV debuut had in Hart van Nederland, had vandaag dus haar Radio debuut. Veel zaken die aan de orde kwamen hadden natuurlijk te maken hebben met het huidige beleid en vooral ook met de komende Gemeenteraadsverkiezingen.

De dreigende sluiting van Voornesteijn werd uitgebreid besproken net als de dreigende sluiting van o.b.s. de Wateringe. Dat de meningen over deze onderwerpen nogal uiteenliepen mag duidelijk zijn.

Agnes die eerst uit mocht leggen waarom ze nu bij de PvdA familie hoort (altijd al een Rood – Sociaal – Democratisch hart gehad) pleitte voor een menselijke benadering i.p.v. te kiezen voor geld en eindigde met de wens dat kiezers vooral de plaatselijke verkiezingsprogramma’s zullen lezen en hun stem zullen geven aan de partij die de beste ideeën voor Hellevoetsluis en haar bewoners heeft!

Blok en van Amersfoort
Alweer een prima interview van Blok en van Amersfoort!

Klik hier om de uitzending te beluisteren!

Webmaster Ledenadministratie Lid campagneteam

Meer over Webmaster